Woman's defence Workshop

„Woman’s Defence Workshop – Situatives Handlungstraining/Selbstverteidigungstraining“

Frauen sind leider oft einfach Opfer von körperlicher und psychischer Gewalt.

In „Woman’s Defence“ geht es nicht nur um effektive Selbstverteidigung, sondern auch um das richtige Verhalten in Konfliktsituationen.

Das Vertrauen in die eigenen Fähigkeiten und der Einsatz dieser, sind Ziel des Trainings.

Auf Basis von Krav Maga ist es ausschließlich auf frauenspezifische Belange und deren Erfahrungen bzw. Erlebnissen ausgerichtet.

"Woman's Defence Workshop - Situational Action Training/Self Defense Training."

Women are unfortunately often simply victims of physical and psychological violence.

Woman's Defence" is not only about effective self-defense, but also about the right behavior in conflict situations.

Confidence in one's own abilities and the use of these are the goal of the training.

Based on Krav Maga, it is geared exclusively to women's specific concerns and their experiences.

4222SelbstverteidigungstrainingSa10:00-14:00Spo 208.06.Annabell Jauer, Andreas Jauer

4223SelbstverteidigungstrainingSa10:00-14:00Spo 206.07.Annabell Jauer, Andreas Jauer