Salsa
verantwortlich: Sandra Dreher Mansur

Salsa zählt heutzutage zu den beliebtesten Tänzen der Welt, da sie sich wunderbar dazu eignen in die Welt der Karibik zu entführen und dabei neue, lebenslustige Rhythmen kennen zu lernen. Im Laufe des Kurses werden die Grundschritte und die wichtigsten Figuren erlernt, weshalb er sich optimal für Anfänger eignet.

Bitte beachten:

Eine paarweise Anmeldung ist für diesen Kurs unbedingt erforderlich. Melden Sie sich keinesfalls zweimal an, sollten Sie keinen Tanzpartner:in haben.

Salsa is among the most popular dances in the world today, as they are wonderfully suited to transport you into the world of the Caribbean and to get to know new, fun-loving rhythms. In the course of the course, the basic steps and the most important figures will be learned, which is why it is ideally suited for beginners.

Please note:

Registration in pairs is absolutely necessary for this course. Do not register twice if you do not have a dance partner.

This course counts towards the 3 course requirement. Please note when booking.

3263Anf.Fr21:00-22:00GH26.04.-26.07.Conchita Cansino de Schaumann